Västerås

Ja, Köpenhamn är ju härligt men jag måste också hinna med att ta en tur till Västerås. Jag tycker faktiskt att det är en så mysig liten stad och jag har många vänner där. Jag bokar hotell på hotell Västerås för jag vill inte bo hos mina vänner. Jag vill kunna åka dit och hälsa på dem utan att de tycker att jag kommer och tränger mig på. Det är inte roligt när man skall hälsa på vänner och de måste ställa upp med mat och sängplats. Det tycker i alla fall inte jag när jag får besök. Det går ofta att få tag på billiga hotellrum och på den sidan jag gav länk till kommer ni säkert att hitta ett bra hotellrum om ni vill åka till Västerås. Jag har blivit så bekant med Västerås och jag försöker alltid åka dit någon gång varje år. Det är inte alltid vår eller sommar när jag åker dit. Det kan lika gärna vara under höst och vinter. Jag tycker att staden är vacker under alla årstider. När man åker dit på tider som inte är turistsäsong kan man komma undan med billigare hotellrum också och det tycker jag är en stor fördel. Jag har några restauranger i Västerås som jag gärna besöker och det finns en nattklubb som jag längtar tillbaka till. Den killen som serverar i baren är helt underbart snygg. Jag hoppas verkligen att han är där och jobbar när jag kommer dit i vår. Som ni förstår ser jag verkligen fram emot att få resa till Västerås och jag tycker att om ni vill ha ett trevligt tips på en stad att åka till under en helg bara för att komma bort en stund så skall ni satsa på Västerås.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack! :)

allt bra med dig? :)

2012-04-19 @ 20:02:48
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0